Spin Palace casino

LET OP: onderstaande review is niet up to date. We doen ons best om deze zo spoedig mogelijk te actualiseren. Kijk voor de meest actuele reviews op de recensie overzichtspagina.

Wil je online een gokje wagen? Dit is onze top 3 online casino’s die Nederlandse spelers accepteren:

Casino Bonus Naar casino

Onderstaand hebben wij een klacht neergezet welke we afgelopen jaar hebben ontvangen over het Spin Palace casino. Het blijkt hier te gaan om een casino welke erg vervelend kan doen als het op Spin Palace uitbetalen aankomt, gegeven ook onderstaand verhaal van een speler bij dit casino. Wij vinden onderstaande situatie erg veel vraagtekens oproepen welke wij hieronder ook zullen aangeven.

Goedeavond,

Na lang zoeken kwam ik uit bij Uw site en ik hoop dat U me van advies kunt voorzien.

Jammer genoeg heb ik een probleem met Spin Palace casino,het gaat zich om een uitbetaling van 13.500 euro!

Sinds enkele jaren heb ik al een account bij Spin Palace.

In 2009 heb ik dit geopend t.n.v. xxx – (namen bekend bij redactie ) en heb de eerste keer dat ik er speelde met echt geld,gewonnen.

Ze wilde niet uitbetalen omdat ik gespeeld had op de naam  xxx,de naam die ik aan had genomen toen ik trouwde! Ze betichtte me ervan dat ik gespeeld had onder een andere naam, dit was vals spelen.

Nadat ik een copy van het trouwboekje aan hun had toegezonden hebben ze me na lang over en weer gemaild te hebben, toch mijn gewonnen 4300 euro uitbetaald. 

We zijn nu enkele jaren verder,  vaak  het oefenspel gespeeld maar ook voor  ‘echt geld”, maar ik heb nooit meer iets gewonnen bij Spin Palace. 

Afgelopen maandag besloot ik om een gokje te wagen…..

Voorafgaande realiseerde ik me, gezien mijn ervaring!, dat mijn persoonlijke gegevens niet meer klopte omdat ik sinds 19-01-2012,gescheiden ben waardoor de naam xxx is komen te vervallen en mijn adres is uiteraard ook veranderd.

Ik heb de hulp ingeroepen van de live chat en heb dit aangegeven[zie bijlage] Na overleg heb ik een account geopend t.n.v xxx en mijn gegevens ge-up-date. Mijn account t.n.v.xxx zou hierdoor gesloten worden.

Mijn voorletters,mijn email en mijn bankgegevens zijn hetzelfde gebleven.

Ik stortte 100euro en begon te spelen…..

Toen ik op 398.00 euro stond vroeg ik om een uitbetaling,[zie bijlage]dit ging dus niet! Daar ik een welkoms bonus had ontvangen, moest ik deze 1000 maal inzetten.

Op een bepaald moment ben ik, heel even maar, voor 10ct gaan spelen, daarna weer voor 2ct en 5ct.en won uiteindelijk 10.000euro!!! Na een pauze stortte ik vanuit mijn deposito 100 euro naar mijn account en won nogmaals 3500 euro.

Ik had dus 13.500euro op mijn account staan!!!!!  

Dinsdagavond kreeg ik via een mail te horen dat het bedrag van 13.500 was geconfisceerd omdat ik de bonusvoorwaarde had verbroken. Ik had meer dan 30 procent van de welkomsbonus ingezet, volgens hun voorwaarde mocht dit niet.

Na het lezen van de voorwaarden ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen recht had op de welkomsbonus. De welkomsbonus had ik in het verleden al een keer ontvangen en in de voorwaarden staat dat de bonus eenmalig, per persoon , per adres, per email, per credit cardt wordt verstrekt.

Aangezien ik duidelijk heb aangegeven dat ik mijn oude account  wilde up-date, en dat ik ook geen nieuwe speler was…heb ik ook geen recht op een welkomsbonus….en heb ik ook niets te maken met hun bonusvoorwaarden.  

Na over en weer gemaild te hebben met Spin Palace ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er zo niet uit kom, ze willen niet uitbetalen omdat ik de bonusvoorwaarden heb verbroken[zie mails] 

Graag zou ik van U willen vernemen wat U hiervan vindt. 

Met vriendelijke groeten,

xxx

Tja Spin Palace maakt er een gewoonte van om spelers geld te laten storten en pas achteraf (als het ze uitkomt) de bonusvoorwaarden te ge/misbruiken. Als de speler haar 100 euro had verloren dan had ze nooit meer wat gehoord van Spin Palace. Nu echter was er een groot bedrag gewonnen door de speler en gebruikte men de spelregels, kwam dat even goed uit! Deze Spin Palace ervaringen tonen aan dat je er beter niet kunt gaan spelen, je kunt namelijk spreekwoordelijk fluiten naar je centen als het aan hen ligt.

Is dit oplichting? Nee, dat is het niet maar de speler was ook geen oplichter want deze heeft op voorhand contact opgenomen dat ze een nieuw account zou moeten openen. Op mij komt dit casino erg onbetrouwbaar over en zou ik willen adviseren om gewoon even bij onze andere casino recensies te kijken wat je opties zijn. Er zijn genoeg casino’s welke wel eerlijk spel bieden.